Green Garden blomster- og urtefrø

Gartnerens valg - din fordel!

Green Garden er planteskoles eget mærke i frø.
Frøserien omfatter i alt ca. 420 sorter i blomster- og urtefrø.

Planteskole-Ringens dygtige gartnere har i samarbejde med vore leverandører og kolleger i hele Skandinavien udvalgt denne serie af blomster- og urtefrø, som er særligt velegnede til dyrkning i danske haver.

Sortimentet er sammensat efter de strengeste krav til høj faglig kvalitet.
Ved udvælgelsen af blomsterfrøene har vi lagt særligt vægt på vækstkraft og blomsterrigdom.
For urtefrøenes vedkommende har vi lagt vægt på modstandsdygtighed, vækstkraft, smag og udbytte.

Gå ikke på kompromis - vælg Green Garden frø!
På trods af, at frøene er udvalgt efter de strengeste faglige krav til høj kvalitet, sælger vi disse professionelle produkter til samme pris som andre hobbyprodukter på markedet.

Green Garden er professionelle produkter til danske haveejere.

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld