Green Garden gødning

Gartnerens valg - din fordel!

Green Garden er planteskoles eget mærke i naturlige og mineralske gødninger.
Serien af gødning omfatter i alt 5 forskellige specialprodukter med hver sit anvendelsesområde.

Planteskole-Ringens dygtige gartnere har i samarbejde med vore leverandører og kolleger i hele Skandinavien udviklet disse specialgødninger, som er særligt velegnede til brug i danske haver.

Sortimentet er sammensat efter de strengeste krav til høj faglig kvalitet.
Ved udviklingen er der lagt særligt vægt på at tilpasse gødningerne til planternes behov.

Gå ikke på kompromis - vælg Green Garden gødning.
På trods af, at gødningerne er udvalgt efter de strengeste faglige krav til høj kvalitet, sælger vi disse professionelle produkter til samme pris som andre hobbyprodukter på markedet.

Green Garden er professionelle produkter til danske haveejere.

Her følger en gennemgang af de forskellige Green Garden gødninger:

Naturgødning
Green Garden organisk havegødning med mikronæringsstoffer er en livsnødvendig organisk gødning, der indgår i naturens kredsløb og stimulerer jordens mikroliv.
Næringsstofferne frigives i takt med planternes vækst - på den måde får planterne hele tiden, hvad de har brug for.
Green Garden havegødning er 100% lugtfri.
Organisk NPK: 10-2-7 med mikronæring.
Sælges i pakninger med 5 kg - rækker til 150 kvadratmeter.

Rosengødning - Naturlig.
Green Garden organisk rosengødning med mikronæringsstoffer er en livsnødvendig organisk gødning, der indgår i naturens kredsløb og stimulerer jordens mikroliv.
Næringsstofferne frigives i takt med rosernes vækst - på den måde får roserne hele tiden, hvad de har brug for.
Green Garden rosengødning er 100% lugtfri.
Organisk NPK: 10-2-9 med mikronæring.
Sælges i pakninger med 2 kg - rækker til 20 kvadratmeter.

Rhododendrongødning - Naturlig.
Green Garden organisk rhododendrongødning med mikronæringsstoffer er en livsnødvendig organisk gødning, der indgår i naturens kredsløb og stimulerer jordens mikroliv.
Næringsstofferne frigives i takt med planternes vækst - på den måde får dine rhododendron hele tiden, hvad de har brug for.
Green Garden rhododendrongødning er 100% lugtfri.
Organisk NPK: 10-2-9 med mikronæring.
Sælges i pakninger med 2 kg - rækker til 20 kvadratmeter.

Basis Havegødning
Green Garden mineralsk havegødning er en basis grundgødning, som egner sig til gødning i hele haven.
NPK: 12-5-14
Sælges i pakninger med 5 kg som rækker til 200 kvadratmeter - og 15 kg som rækker til 600 kvadratmeter.

Plænegødning
Green Garden mineralsk plænegødning er den bedste plænegødning, særligt sammensat til brug under danske forhold og giver plænen nyt liv.
NPK: 15-2-17
Sælges i pakninger med 15 kg som rækker til 600 kvadratmeter.

Langtidsvirkende gødning
Green Garden langtidsvirkende gødning er en specialgødning, hvor næringsstofferne frigives i takt med planternes vækst. Green Garden langtidsvirkende gødning er virksomt i op til et halvt år.
Meget velegnet til krukker, altankasser og andre plantekummer, f.eks. med sommerblomster.
Med Green Garden langtidsvirkende gødning i krukken behøver man ikke tænke på gødning hele sæsonen.
Sælges i pakninger med 80 gram eller med 1 kg.

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld