Green Garden græsfrø

Gartnerens valg - din fordel!

Green Garden er planteskoles eget mærke i græsfrø.
Serien af græsfrø omfatter i alt 6 forskellige specialblandinger til forskellige jordbundsforhold og voksesteder.

Planteskole-Ringens dygtige gartnere har i samarbejde med vore leverandører og kolleger i hele Skandinavien udviklet disse specialblandinger af græsfrø, som er særligt velegnede til brug i danske haver.

Sortimentet er sammensat efter de strengeste krav til høj faglig kvalitet.
Ved udviklingen af græsblandingerne er der lagt særligt vægt på at tilpasse blandingerne til forskellige voksesteder og forhold.

Gå ikke på kompromis - vælg Green Garden græsfrø.
På trods af, at græsfrø blandingerne er udvalgt efter de strengeste faglige krav til høj kvalitet, sælger vi disse professionelle produkter til samme pris som andre hobbyprodukter på markedet.

Green Garden er professionelle produkter til danske haveejere.

Her følger en gennemgang af de forskellige Green Garden græsblandinger:

Blomstereng
Denne blanding er sammensat af flerårig blomsterblanding, som består af danske vilde blomster. Blandingen velegnet til næringsfattig jord. Sælges i pakninger med ½ kg.

Naturgræs
Græsblanding, som kræver minimal indsats i etablering og vedligeholdelse. Blandingen er sammensat således, at græsserne vil være naturligt på tørre og næringsfattige jorde. Som navnet siger, er det græs, som ikke skal klippes andet et par gange om sommeren og derfor ikke velegnet til stort slid. Sælges i pakninger med ½ kg - 1 kg - 3 kg og 10 kg.

Græsfrø eftersåning.
Velegnet til en plæne, som skal rettes op eller som en nem løsning, hvis der er et hul i plænen, der skal lappes, forskønnes eller forstærkes. Sælges i pakninger med ½ kg.

Græsfrø hurtigt etablerende
Velegnet græsblanding, der hurtigt etablerer sig. Giver hurtigt et udtryk af frodighed, men kræver hyppigere klipninger, da sammensætning af græsfrø er kraftigtvoksende. Velegnet til plæne med stort slid. Sælges i pakninger med 1 kg. - 3 kg. - 10 kg.

Græsfrø langsomtvoksende
Græsblanding, som er sammensat i en blanding, der vil give din plæne et smukt ensartet udseende. Antallet af græsklipninger er nedsat, da blandingen består af græsfrø, som er langsomtvoksende, men til gengæld giver en meget tæt og flot plæne. Velegnet til plæne med stort slid. Sælges i pakninger med 1 kg. - 3 kg. -10 kg.

Græsfrø skygge
Specielt sammensat græsblanding, der med sikkerhed kan vokse på de skyggefulde steder og give mosset kamp til stregen. Sælges i pakninger med 1 kg.

Græsfrø med microkløver
En helt særlig græsblanding som indeholder microkløver der giver den færdige græsplæne helt særlige egenskaber. Altid smuk, ensartet og friskgrøn græsplæne som vokser langsomt og derfor ikke skal klippes så ofte.
Indholdet af Microkløver betyder, at det ikke er nødvendigt, at gøde plænen i vækstsæsonen. Sagt på en anden måde, plænen er selvforsynende med gødning.
Sælges i pakninger med 1 kg.

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.