Green Garden

Professionelle produkter til danske haveejere

Gartnerens valg - din fordel!

Green Garden er en serie af særligt udvalgte haveartikler i
Planteskole-Ringen. Green Garden er kvalitetsprodukter til de
haveejere, der ønsker det bedste. Green Garden er skabt på
grundlag af høje krav til kvalitet, med det formål at sikre haveejeren det bedst mulige resultat.

Planteskole-Ringens dygtige gartnere har sammen med eksperter og kolleger i Danmark, Norge og Sverige lagt hele deres sjæl og ekspertise i udvikling og udvælgelse af denne serie professionelle produkter som er særligt anvendelige i private haver under vore himmelstrøg.
På trods af, at produkterne er udvalgt efter de strengeste krav til høj faglig kvalitet, er vi i stand til at tilbyde disse professionelle produkter til samme pris som andre hobbyprodukter på markedet.

Vi kalder produkterne Green Garden - se altid efter dette mærke når du skal vælge produkter til din have.

Green Garden produkterne kan købes i Planteskole-Ringens forretninger landet over.

Green Garden serien omfatter:

Blomster- og urtefrø: Ca 420 forskellige sorter.
Blomsterløg: Ca 150 sorter i forårsløg og ca. 250 forskellige sorter i efterårsløg.
Naturgødning: Til anvendelse i hele haven, samt specialprodukter til Roser og Rhododendron.
Mineralsk gødning: De bedste gødninger til haven og græsplænen.
Græsfrø: Mange forskellige specialblandinger som giver den bedste plæne under alle forhold.
Jord og sphagnum: Mange specialprodukter som giver planterne de bedste vækstbetingelser.

Green Garden produkterne kan købes i Planteskole-Ringens forretninger over hele landet.

Læs mere på www.green-garden.dk

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld