Green Garden jord og sphagnum

Gartnerens valg - din fordel!

Green Garden er planteskoles eget mærke i jord og sphagnumprodukter.
Serien af jordprodukter omfatter i alt 10 forskellige specialprodukter med hver sit specifikke anvendelsesområde.

Planteskole-Ringens dygtige gartnere har i samarbejde med vore leverandører og kolleger i hele Skandinavien udviklet og sammensat disse specielle jordblandinger, som er særligt velegnede til brug i danske haver.

Sortimentet er sammensat efter de strengeste krav til høj faglig kvalitet.
Ved udviklingen er der lagt særligt vægt på at tilpasse jordblandingerne til specifikke plantegruppers behov.

Gå ikke på kompromis - vælg Green Garden jord og sphagnum til dine planter.
På trods af, at jord og sphagnum produkterne er udvalgt efter de strengeste faglige krav til høj kvalitet, sælger vi disse professionelle produkter til samme pris som andre hobbyprodukter på markedet.

Green Garden er professionelle produkter til danske haveejere.

Her følger en gennemgang af de forskellige Green Garden jord og sphagnum produkter:

Leca-kugler
Green Garden Leca-kuger er velegnet til dræn og dekoration. Leca kuglerne giver luft til rødderne og dræn til jorden. Anvend altid Green Garden Leca-kugler i bunden af krukker og plantekummer.
Green Garden Leca-kugler er fremstillet af brændt ler og i størrelse 8-14 mm.
Sælges i pakninger med 10 liter.

Krukke- og pottemuld.
Green Garden Krukke- og pottemuld er kvalitetsmuld til planter såvel inde som ude. Green Garden Krukke- og pottemuld er fremstillet af de bedste råvarer og giver planterne de bedste vækstbetingelser. Sælges i pakninger med 18 liter eller 50 liter.

Plantestarter.
Den helt rigtige til jordforbedring ved plantning af træer, buske og hække. Plantestarter er sammensat af velkomposteret naturgødning, sphagnum og sand. Elementer, der giver næring og nyt liv til både jorden og planterne. Microorganismerne i Green Garden Plantestarter øger den biologiske aktivitet i jorden og sandet fremmer vandoptagelsen.
Sælges i pakninger med 18 liter eller 50 liter.

Rosenjord.
Den helt rigtige til jordforbedring ved plantning af roser. Rosenjord er sammensat af velkomposteret naturgødning, sphagnum, sand og ler. Elementer, der giver næring og nyt liv til både jorden og planterne. Microorganismerne i Green Garden Rosenjord øger den biologiske aktivitet i jorden, sandet og leren fremmer vandoptagelsen. Med Green Garden Rosenjord kan der plantes roser, hvor der har stået roser før.
Sælges i pakninger med 18 liter eller 50 liter.

Plantesæk
Plantesæk til dyrkning af tomat, agurk, aubergine eller lignende. Velegnet til dyrkning i drivhus, evt. på selvvandingskasse.
Plantesæk 50 liter.

Lyng- og rhododendronjord.
Green Garden Lyng- og rhododendronjord er den helt rigtige til plantning af alle mindre surbundsplanter som f.eks. lyng, små rhododendron, azalea, tyttebær, etc. Lyng og Rhododendronjord er fremstillet af de bedste råvarer som giver planterne de bedste vækstbetingelser. Lyng og rhododendronjord er velegnet til plantning af mindre surbundsplanter i krukker og plantekummer.
Sælges i pakning med 50 liter.

Sommerblomstjord.
Green Garden Sommerblomstjord er kvalitetsmuld særligt velegnet til dyrkning af alle typer sommerblomster i krukker, altankasser og plantekummer. Green Garden Sommerblomstjord er fremstillet af de bedste råvarer og giver planterne de bedste vækstbetingelser. Sommerblomstjord indeholder særlige sphagnum "nødder". Hårdtpresset sphagnum som giver jorden en luftig struktur til gavn for planternes rødder.
Sælges i pakninger med 50 liter.

Så og Priklejord.
Green Garden Så og Priklejord er kvalitetsmuld særligt velegnet til såning af frø i forkultur, samt til prikling af småplanter. Green Garden Så og Priklejord er fremstillet af de bedste råvarer og giver de små planter de bedste vækstbetingelser. Så og Priklejord er endvidere velegnet til kaktus og sukkulenter.
Sælges i pakninger med 18 liter.

Orkidéjord.
Green Garden Orkidéjord kvalitetsmuld særligt velegnet til dyrkning og omplantning af alle former for jorddyrkede Orkidéer. Green Garden Så og Priklejord er fremstillet af den bedste grove sphagnum og har et stort indhold af barkstykker som giver orkideerne de bedste vækstbetingelser og masser af luft til rødderne.
Sælges i pakninger med 4 liter.

Sphagnum uden gødning.
Green Garden sphagnum uden gødning er en kvalitatssphagnum fremstillet af de bedste råvarer som sikrer planterne de bedste vækstbetingelser. Green Garden sphagnum uden gødning er velegnet som jordforbedring af leret jord, som topdressing, eller til plantning af mindre rhododendron og lignende. Sælges i pakninger med 150 liter.

Sphagnum med gødning.
Green Garden sphagnum med gødning er en kvalitatssphagnum fremstillet af de bedste råvarer som sikrer planterne de bedste vækstbetingelser. Green Garden sphagnum med gødning er velegnet til nyanlæg af bede, nyplantning af buske, træer, frugttræer og stauder, samt til topdressing.
Sælges i pakninger med 150 liter.

Rhododendron sphagnum.
Green Garden rhododendron sphagnum er den helt rigtige til anlæg af surbundsbede, samt til plantning af alle typer af surbundsplanter. Green Garden rhododendron sphagnum er fremstillet af de bedste råvarer og giver planterne de bedste vækstbetingelser som har netop den grove struktur der skal til for at surbundsplanterne kan trives og udvikle sig bedst muligt.
Sælges i pakning med 150 eller 250 liter.

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld