Jul på den gamle planteskole

Gå en tur ud i de naturskønne omgivelser i nordsjælland og fæld dit eget juletræ.

Lige ved kommunegrænsen til Allerød, i det smukke Sjælsmark, ligger Danmarks ældste Planteskole som har byens største juletræsplantage.

Med jord helt ned til Sjælsø vil I få en smuk oplevelse når i bevæger jer ud i vores 90 tdl. store plantage i forbindelse med udvælgelsen af jeres Ædelgran.

!000'vis af Norrmandsgraner(Ædelgran), er klar til julen 2023. Save kan lånes.

Få sat jultræsfod på træet på træet med det samme. Vi bruger det anerkendte Easyfix-system, som i sin enkelhed borer et hul 100% lige op i træet således at den specieltfremstillede juletræsfod kan monteres problemfrit. Pris fra 79,95. Foden kan genbruges - og træet står lige!

Træerne nettes - uden merpris!!

Når I har fundet jeres juletræ, er der gratis gløgg, saft og brunkager i vores hyggelige julestue.

I week-enderne i december er der også mulighed før køb af pandekager.

Vi har friskklippet bundter med gran, buksbom, cypres m.m.

Som noget helt specielt har vi friskklippet, hjemmeproduceret Mistelten

Jul 2015

Åben alle hverdage 9.00-16.30 og i week-ender 9.00-16.00. Husk praktisk fodtøj

Priser:

Ædelgran/Nordmannsgran op til 250 cm kr. 2,00/cm

Hørsholm Planteskole

Sjælsmarkvej 5

2970  Hørsholm

tlf.: 45 86 36 66

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.